Într-un tărâm straniu

Îmi pare că viaţa ne poartă în locuri stranii, din când în când – locuri în care eu nu am mai fost niciodată. Asemenea experienţe te pot distrage destul de mult. Sunt situaţii foarte grele, când astfel de experienţe pot ameninţa vieţile noastre, punând stăpânire pe ele şi schimbând tot ceea ce ne înconjoară.

Să duci o viaţă de creştin într-un tărâm straniu este dificil. Avraam îşi părăseşte propria casă, cu toate grijile ei, şi călătoreşte către un tărâm straniu. Contextul se schimbă radical, şi totuşi contextul Dumnezeului care l-a chemat acolo pe el rămâne acelaşi, cel puţin atât cât îl cunoaşte Avraam pe Dumnezeu. Scopul vieţii mele întru Hristos este să rămân credincios lui Hristos.

În ciuda schimbărilor care, în mod inevitabil, mi-au zdruncinat lumea, scopul rămâne acelaşi şi Hristos neschimbat. Aşadar există o Piatră care nu poate fi clintită şi al cărei scop rămâne acelaşi. Eu am senzaţia că multe lucruri sunt zdruncinate în lumea noastră chiar acum – şi mult mai multe decât ne putem da noi seama în prezent. Eu îmi încurajez cititorii şi prietenii să rămână credincioşi Pietrei pe care îşi au temelia vieţile noastre.

Noi nu avem “un oraş supus nouă”, nu avem o doctrină politică, nici nu suntem împreunaţi cu lucrurile transcedente din lumea noastră. Multe lucruri par că sunt zdruncinate în prezent – deşi Împărăţia pe care o căutăm nu poate fi zdruncinată. Rugaţi-vă unul pentru celălalt şi nădăjduiţi. Cel care nu poate fi zdruncinat, şi care se supune, stăpâneşte tot. Lui Iisus îi aparţin inimile şi vieţile noastre şi după El tânjim noi. Fie ca Dumnezeu să ne ocrotească pe toţi şi să ne umple sufletele cu speranţa care reuşeşte – întotdeauna.

One thought on “Într-un tărâm straniu

  1. Pingback: De ce nu credem in Dumnezeu | newsinfo1000

Lasă un răspuns

